Nieuws

Support tokens

Gepubliceerd op woensdag, 25 juli 2018 door Sonny Meijer

Bij Exonet zijn we altijd op zoek naar de juiste combinatie tussen informatiebeveiliging en gebruikersgemak. Klanten die contact met ons opnemen kunnen wij alleen helpen als deze geverifieerd kunnen worden op basis van een e-mailadres, telefoonnummer of op een andere manier.

Regelmatig nemen voor ons onbekende contactpersonen namens onze klanten contact op om wijzigingen te maken voor onze gezamelijke klant. Helaas zullen wij in zulke gevallen altijd aangeven dat iemand eerst een geregistreerd contactpersoon moet zijn alvorens wij verder kunnen helpen.

Om dit proces eenvoudiger te maken hebben wij support tokens ontwikkeld.

Met een support token kunt u iemand tijdelijk toestemming geven voor bepaalde werkzaamheden. In ons klantenportal kunt u vanaf nu een support token aanmaken en deze verstrekken aan de persoon die contact met ons op gaat nemen. Zodra deze persoon de Support Token noemt (telefonisch of per email) dan zullen wij ondersteuning bieden zolang deze token geldig is.

Bij het aanmaken van een support token kan ook een omschrijving worden meegegeven zodat u kunt beschrijven tot welke werkzaamheden de ondersteuning zich moet beperken.

Indien u vragen heeft over support tokens neemt u dan contact met ons op.